De tarieven (ex-BTW) die wij hanteren voor een ZZP-ademinstratie zijn:
Licht administratief euro 55 per uur.
- verwerken banktransacties
- verwerken in- en verkoop facturen
en losse bonnetjes
- divers kort overleg m.b.t. voeren
administratie
Zwaarder administratieve en fiscale werkzaamheden euro 80 per uur.
- Advies (Besprekingen en telefonisch overleg)
- Opstellen jaarcijfers
- Verwerken jaarcijfers in IB-aangifte
- Opstellen en indienen IB-aangifte
BTW-aangifte euro 25 per aangifte
ICP-aangifte (indien van toepassing) euro 25 per aangifte
Kosten Exact t.b.v. aanhouden administratie:
- tot 10 mutaties per maand euro 8,75 per maand
- vanaf 10 mutaties per maand euro 15,75 per maand
Extra kosten bij gebruik van facturatie module:
Exact euro 10 per maand
WeFact:
- tot 4 verkoopfacturen euro 6 per maand
- vanaf 4 verkoopfacturen euro 15 per maand
Facturatie module WeFact is geen onderdeel van Exact, maar heeft wel een hele goede koppeling met Exact waarbij aangemaakte verkoopfacturen direct in de administratie worden geboekt. WeFact is geen boekhoudprogramma, maar biedt op het gebied van facturatie meer mogelijkheden dan Exact "Mijn Kantoor" zelf. Onder andere het aanmaken van offertes en automatisch aanmaken van verkoopfacturen.
Zie bijgaand de link naar WeFact voor meer informatie.
https://www.wefact.nl/zzp-administratie/
Met betrekking van de kosten kunnen er verschillende afspraken gemaakt worden, bijvoorbeeld:
- Maandelijks vast facturatie tarief. Hierin zit begrepen:
* verwerken in en verkoopfacturen in de administratie
* BTW-aangiftes
* indien van toepassing ICP aangiftes
* opstellen jaarcijfers
* opstellen en indienen IB-aangifte
* divers kort telefonisch contact/e-mail/Whats-app
t.b.v. het voeren van de administratie
* afsluitend jaargesprek
Indien er gebruik gemaakt wordt van de facturatie module van Exact of WeFact worden de door Exact, respectievelijk WeFact in rekening gebrachte kosten doorberekend.
Voor verdere informatie met betrekking tot de hoogte van het maandelijks tarief kun je contact met ons opnemen via info@ronaldreken.nl of 06-420 59 654
- Facturatie per maand of kwartaal (na het indienen van de BTW-aangifte) op basis van werkelijke besteedde uren. Omdat we het belangrijk vinden dat we de administratie, je onderneming goed leren kennen zal zeker in de opstartfase niet alle tijd in rekening worden gebracht. Indien er vragen e/o onduidelijkheden zijn m.b.t. de werking van Exact of algemene vragen over het voeren van een boekhouding schroom dan ook zeker niet om contact op te nemen.
Voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek kun je altijd contact met ons opnemen via info@ronaldreken.nl of 06-420 59 654