RONALD REKEN VOOR ZZP'ERS
Het voeren van administratie en het doen van belastingaangifte zijn taken waar veel zzp’ers en freelancers tegenop zien. De meeste mensen vinden het saai en het kost veel tijd. Bovendien is het moeilijk om goed te doen als je er niet genoeg van weet. Daarom hebben zzp’ers en freelancers vaak niet genoeg inzicht in hun administratie. En dat terwijl het wel erg belangrijk is je administratie goed op orde te hebben. Als dat niet het geval is kan je bij de belastingaangifte aan het eind van het jaar namelijk voor vervelende verrassingen komen te staan.
Ronald Reken lost dit voor je op. Wij houden je administratie voor je bij en doen je btw- en belastingaangiftes. Het enige dat jij moet doen is je facturen en bonnetjes uploaden in ons boekhoudsysteem. Zo kan jij je zorgeloos op je onderneming richten!
WAT BIEDT RONALD REKEN?
WAT DOET RONALD REKEN?
Voor het voeren van de administratie maken wij gebruik van het boekhoudsysteem Exact Online “Mijn Kantoor”
Zodra er een account voor je is aangemaakt ontvang je inloggegevens voor Exact waarmee je kunt inloggen in een Cloud omgeving en eenvoudig facturen kunt uploaden via de browser of door middel van het maken van een foto via de app. Indien je een zakelijke rekening hebt bij KNAB, ABN AMRO, ING of Bunq is het mogelijk om een automatische koppeling te maken tussen de bank en Exact waardoor automatisch alle banktransacties naar Exact worden verstuurd.
Zie bijgaande link met een korte demo over de werkwijze van Exact Online “Mijn Kantoor”.
https://support.exactonline.com/community/s/exact-online-help?cshid=CLIENTPORTAL/